Detail dokumentu
Název: | Výuka cizích jazyků |
---|---|
Podnázev: | aktuální trendy ve výuce cizích jazyku, role emocí při učení, individuální zvláštnosti žáka při osvojování cizího jazyka, výběr |
Autor: |
Janíková Věra kolektiv autorů |
Typ dokumentu: | MONOGRAFIE |
Předmětová skupina: | Pedagogika |
Forma: | výklad |
Anotace: | Popis vybraných trendů v současné výuce cizích jazyků se zřetelem k jejich aplikaci do cizojazyčné výuky. Příručka pro učitele. Úvod publikace je věnován neurovědám (neurolingvistice a psycholingvistice), jež jsou považovány pro další rozvoj didaktiky cizích jazyků a následně pro pedagogickou praxi za klíčové. Následuje problematika individuálních zvláštností žáků, principy celostního a autonomního učení. Emocionální složka procesu s cílem facilitace žákova učení a integrace volného, tvořivého psaní do výuky tvoří další část textu. Závěrem se autoři věnují trendu osvojování si cizích jazyků v celoživotní perspektivě. Kniha je určena širším odborným kruhům: studentům, učitelům i vysokoškolským didaktikům cizích jazyků. |
Nakladatelství: | Grada Publishing |
Rok vydání: | 2011 |
Místo vydání: | Praha |
ISBN: | 978-80-247-3512-2 |
Rozsah: | 200 stran |
Formát: | 21 cm |
ID dokumentu: | 45620 |
Stav zdroje: | od nakladatele |
Formát dokumentu: | RTF |
Stav po zpracování: | nezalomeno |
Kódování: | Windows |
Archivace: | ZIP |
Datum zařazení: | 11.01.2022 |
Velikost souboru: | 206.52 KB |