Detail dokumentu
Název: | Základy inkluzivní pedagogiky |
---|---|
Podnázev: | dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole |
Autor: |
kolektiv autorů Lechta Viktor |
Typ dokumentu: | MONOGRAFIE |
Předmětová skupina: | Pedagogika |
Forma: | výklad |
Anotace: | Praktická aplikace konceptu inkluzivní pedagogiky v podmínkách středoevropského regionu. Cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. Koncept inkluzivní pedagogiky byl v roce 2006 schválen Valným shromážděním OSN. Kolektiv autorů-odborníků příslušných oborů se v této publikaci věnuje aplikaci tohoto konceptu v podmínkách středoevropského regionu, a to nejen z hlediska speciálních východisek, ale hlavně z dlouhodobého hlediska. |
Nakladatelství: | Portál |
Rok vydání: | 2010 |
Místo vydání: | Praha |
ISBN: | 978-80-7367-679-7 |
Rozsah: | 435 stran |
Formát: | 24 cm |
ID dokumentu: | 22626 |
Stav zdroje: | od nakladatele |
Formát dokumentu: | RTF |
Stav po zpracování: | nezalomeno |
Kódování: | Windows |
Archivace: | ZIP |
Datum zařazení: | 20.05.2013 |
Velikost souboru: | 468.04 KB |