Detail dokumentu

Název:Základy inkluzivní pedagogiky
Podnázev:dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole
Autor: kolektiv autorů
Lechta Viktor
Typ dokumentu:MONOGRAFIE
Předmětová skupina:Pedagogika
Forma:výklad
Anotace:Praktická aplikace konceptu inkluzivní pedagogiky v podmínkách středoevropského regionu. Cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. Koncept inkluzivní pedagogiky byl v roce 2006 schválen Valným shromážděním OSN. Kolektiv autorů-odborníků příslušných oborů se v této publikaci věnuje aplikaci tohoto konceptu v podmínkách středoevropského regionu, a to nejen z hlediska speciálních východisek, ale hlavně z dlouhodobého hlediska.
Nakladatelství:Portál
Rok vydání:2010
Místo vydání:Praha
ISBN:978-80-7367-679-7
Rozsah:435 stran
Formát:24 cm
ID dokumentu:22626
Stav zdroje:od nakladatele
Formát dokumentu:RTF
Stav po zpracování:nezalomeno
Kódování:Windows
Archivace:ZIP
Datum zařazení:20.05.2013
Velikost souboru:468.04 KB