Zobrazení textu: Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží nebo služeb
- Název: Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží nebo služeb
- Úvod
- 1. Při nákupu zboží trvejte na vystavení písemného dokladu – paragonu
- 2. Při uplatnění reklamace trvejte na sepsání reklamačního protokolu
- 3. Na zakoupené zboží a služby můžete uplatňovat reklamace v následujících lhůtách
- 4. Poznámky k uplatnění reklamace:
- 5. Pokud byla smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku,
- 6. Je-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání (podomní prodej, smlouvy uzavřené na prezentačních zájezdech), postupujte následovně:
- 7. Využívejte mimosoudní urovnání spotřebitelských sporů
- 8. Hledejte účinnou pomoc u dozorujících státních orgánů
- 9. Při zahraničních obchodech vám s reklamací pomůže Evropské spotřebitelské centrum při ČOI
- 10. Jaké máte základní možnosti reklamace lékařských služeb a práva pacienta
- Tiráž