Zobrazení textu: Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží nebo služeb

  • Název: Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží nebo služeb
  • Úvod
  • 1. Při nákupu zboží trvejte na vystavení písemného dokladu – paragonu
  • 2. Při uplatnění reklamace trvejte na sepsání reklamačního protokolu
  • 3. Na zakoupené zboží a služby můžete uplatňovat reklamace v následujících lhůtách
  • 4. Poznámky k uplatnění reklamace:
  • 5. Pokud byla smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku,
  • 6. Je-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání (podomní prodej, smlouvy uzavřené na prezentačních zájezdech), postupujte následovně:
  • 7. Využívejte mimosoudní urovnání spotřebitelských sporů
  • 8. Hledejte účinnou pomoc u dozorujících státních orgánů
  • 9. Při zahraničních obchodech vám s reklamací pomůže Evropské spotřebitelské centrum při ČOI
  • 10. Jaké máte základní možnosti reklamace lékařských služeb a práva pacienta
  • Tiráž
Zpět
  • Moje záložky
  • Moje novinky
  • Novinky za poslední týden
  • Novinky od posledního přihlášení
  • Moje vyhledávání
  • Moje historie


  • Úvodní stránka
  • Vyhledávání
  • Informace
  • Registrace

  • Česky
  • English
  • Deutsch
  • Kontakty
  • Napište nám
  • Mapa stránek
  • Vypnout CSS
  • Mobilní verze

Provozuje:
SONS ČR

Podporují nás:
Ministerstvo zdravotnictví České republiky   Rotary   Nadační fond Českého rozhlasu - Světluška   Český hosting

© 2006 – 2023 SONS ČR, z.s.