Detail dokumentu

Název:Spory, reklamace, stížnosti - máme etické chování trhu?
Podnázev:Korektní podnikání
Autor: Dupal Libor
Typ dokumentu:Informační
Forma:příručka
Anotace:Hlavním tématem této publikace je vymezení podnikatelské etiky, definování etického a korektního chování, rekapitulace spotřebitelského právního rámce a krátký nástin možnosti mimosoudní cesty k urovnání sporů. Vztah spotřebitele a poskytovatele služby je dnes a denně vystavován oboustrannému ověřování a prověřování. Mezi spotřebiteli je mnoho takových, kteří práci prodejci a poskytovateli dalších služeb rozhodně nezpříjemní. A spotřebitelé až příliš často postrádají vysněný „západní (?)“ ráj, kdy zákazník je hýčkán, či alespoň plně respektován. Na trhu – při nákupu zboží a služeb – se setkáváme s obchodníky korektními i méně korektními. Pro úpravu vztahů mezi poskytovatelem služby a spotřebitelem existují závazné, regulatorní pravidla – právní předpisy. Ale ty nemohou pokrýt vše. Vztahy vzájemné úcty a tolerance nelze plně nadefinovat do paragrafů zákonů a vyhlášek. Hovoříme o etice chování, o podnikatelské etice. V této publikaci se chce Sdružení českých spotřebitelů tohoto složitého tématu alespoň stručně dotknout a přispět tak k diskuzi o něm.
Nakladatelství:Sdružení českých spotřebitelů
Rok vydání:2011
Místo vydání:Praha
ID dokumentu:21776
Stav zdroje:od nakladatele
Formát dokumentu:Text
Stav po zpracování:nezalomeno
Archivace:ZIP
Datum zařazení:09.11.2012
Velikost souboru:5.37 KB

Stáhnout dokument | | Zobrazit obsah textu