Detail dokumentu
Název: | Spory, reklamace, stížnosti - máme etické chování trhu? |
Podnázev: | Korektní podnikání |
Autor: |
Dupal Libor |
Typ dokumentu: | Informační |
Forma: | příručka |
Anotace: | Hlavním tématem této publikace je vymezení podnikatelské etiky, definování etického a korektního chování, rekapitulace spotřebitelského právního rámce a krátký nástin možnosti mimosoudní cesty k urovnání sporů.
Vztah spotřebitele a poskytovatele služby je dnes a denně vystavován oboustrannému ověřování a prověřování. Mezi spotřebiteli je mnoho takových, kteří práci prodejci a poskytovateli dalších služeb rozhodně nezpříjemní. A spotřebitelé až příliš často postrádají vysněný „západní (?)“ ráj, kdy zákazník je hýčkán, či alespoň plně respektován. Na trhu – při nákupu zboží a služeb – se setkáváme s obchodníky korektními i méně korektními. Pro úpravu vztahů mezi poskytovatelem služby a spotřebitelem existují závazné, regulatorní pravidla – právní předpisy. Ale ty nemohou pokrýt vše. Vztahy vzájemné úcty a tolerance nelze plně nadefinovat do paragrafů zákonů a vyhlášek.
Hovoříme o etice chování, o podnikatelské etice.
V této publikaci se chce Sdružení českých spotřebitelů tohoto složitého tématu alespoň stručně dotknout a přispět tak k diskuzi o něm. |
Nakladatelství: | Sdružení českých spotřebitelů |
Rok vydání: | 2011 |
Místo vydání: | Praha |
ID dokumentu: | 21776 |
Stav zdroje: | od nakladatele |
Formát dokumentu: | Text |
Stav po zpracování: | nezalomeno |
Archivace: | ZIP |
Datum zařazení: | 09.11.2012 |
Velikost souboru: | 5.37 KB |
Stáhnout dokument |
| Zobrazit obsah textu