Zobrazení textu: Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží nebo služeb

6. Je-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání (podomní prodej, smlouvy uzavřené na prezentačních zájezdech), postupujte následovně:
- Od smlouvy můžete písemně odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření.
- Nedošlo-li dosud ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, můžete od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 1 měsíce. To však neplatí, pokud jste si výslovně sjednali návštěvu dodavatele za účelem objednávky (na toto si dávejte veliký pozor! Velmi často podepisujete to, o čem nevíte. PODEPSAT MŮŽETE, PŘEČÍST MUSÍTE!).
- Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
Zpět