Zobrazení textu: Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží nebo služeb

10. Jaké máte základní možnosti reklamace lékařských služeb a práva pacienta
- V případě, kdy je zřizovatelem stát, nebo soukromá společnost:
o Podat návrh na přezkoumání poskytnuté zdravotní péče vedoucímu zdravotnického zařízení, nebo jeho zřizovateli.
- V případě soukromého lékaře či zařízení může službu reklamovat u následujících subjektů:
* vedoucí odboru zdravotnictví příslušného Krajského úřadu,
* územní znalecká komise příslušného Krajského úřadu,
* ústřední znalecká komise při Ministerstvu zdravotnictví ČR,
* Česká lékařská komora – regionální kanceláře, resp. ústředí České lékařské komory,
* oblastních zařízení České stomatologické komory, resp. ústředí České stomatologické komory,
* příslušná zdravotní pojišťovna.
Při podezření z trestného činu můžete podat i trestní oznámení policii ČR, státnímu zástupci a soudu.

Při problémech, se kterými se setkáte při řešení reklamací a stížností se s důvěrou obracejte na Sdružení českých spotřebitelů.
Kontakt:
Sdružení českých spotřebitelů, o.s.
Budějovická 73, 140 00 Praha 4
tel/fax: 261263574/261262268
e-mail: spotrebitel@regio.cz; www.konzument.cz
Telefonické poradenství: +420 495 215 266
Hodiny pro spotřebitele: po, st, pá 9:00 – 16:00 hodin
Zpět